perjantai 15. joulukuuta 2017

Kokobox - Marraskuu '17 / Korealaisen kosmetiikan yllätysboksi!


Heippa ihanat, ja pahoittelut melkein parin viikon radiohiljaisuudesta. Oma olo ei ole ollut huippuluokkaa, ja se on vaikuttanut inspiraatioon melkolailla negatiivisesti. Nyt kuitenkin yritetään palailla back to business ja aloitetaan se viime kuun Kokoboxin läpikäynnillä. Kyseessä on siis korealaista kosmetiikkaa tarjoava yllätysboksi, joka tulee minulle kuukausittain. Hinta on euroissa n. 26€ sisältäen postikulut (dollareissa $29.90). Edellisen postauksen aiheesta löydätte, kuten yleensäkin, painamalla postauksen lopussa olevaa 'Kokobox' tunnistetta.


Ensimmäisenä huomio kiinnittyy tuohon ihanan turkoosiin Pokemon-kangasnaamioon, jossa komeilee Squirtle! Viime kuussa boksin arvo ylsi juuri ja juuri boksin myyntihintaan, josta annoin vähän miinusta, mutta katsotaan miten viime kuun boksi pärjää.


TONYMOLY KKOBUGI SHEET MASK 'HYDRATING LOTUS' - $2.50 - LINKKI
Tätä söpöä kangasnaamiota olen jo kokeillut, ja se oli ihan ookoo - kosteutti kyllä muttei kovin pitkäkestoisesti. Olen kuitenkin all in tällaisille söpösti pakatuille kangasnaamioille, ja kokeilisin niitä mielelläni toistekin. Tuote on luonnollisesti täysikokoinen.


APRILSKIN FIXING TINT 'BLOODY MARY' - $11 - LINKKI
Nämä lip tint-tuotteet ovat tosi suosittuja Aasiassa, ja tämäkin on superkirkkaanpunainen huulituote jota on käyttöohjeen mukaan tarkoitus laittaa lähinnä huulten keskialueelle ja häivytellä siitä huulten ulkoreunoille saaden tällaisen lopputuloksen. Ei ehkä ihan mun juttu, käytän tosi harvoin kirkkaanpunaista huulipunaa (paitsi joskus ja jouluna) mutta tämä löytää varmasti uuden kodin toisaalta. Tuotteen ulkonäkö on kyllä mun mieleen, näyttää hyvin tyylikkäältä. Tuote on täysikokoinen.


APRILSKIN MADECA SOLUTION CREAM - $25 - LINKKI
Oi, tämä kosteusvoide tekee mannaa iholle! Täynnä rauhoittavia ja kosteuttavia ainesosia, käytin tätä sunnuntaina saunan jälkeen (jossa kuorin ihoa) ja laitoin tätä sen jälkeen, ja kyllä iho tykkäsi. Ei rullaudu vaan imeytyy kohtuullisen nopeasti. Tuote on täysikokoinen. Tämä muuten tuoksuu myös hyvältä (mutta tuoksu on melkoisen hento).


TONYMOLY PIKACHU COLOR MASCARA 'GRAY' - $5,95 - LINKKI
Olen aistivinani teeman tässä boksissa - löytyy Tonymolya ja Aprilskinia muttei muita merkkejä. Tämä on kivasti Pikachun kuvilla koristeltu ripsiväri, ja väri on tositosi tumma harmaa, menee lähestulkoon mustasta. Olen kokeillut tätä kerran, mutta en juurikaan vielä muodostanut mielipidettä joten stay tuned for that. Tuote on täysikokoinen, kuten kaikki tuotteet tässä boksissa!


Kaikki tuotteet olivat tosiaan täysikokoisia, ja niiden yhteishinta oli noin $44 eli enemmän kuin boksin yhteishinta, jeij! Tuotteita on lukumääräisesti melko vähän, mutta pääsääntöisesti ne jäävät omaan käyttöön mikä on tietysti hyvä asia.

Käytätkö sinä korealaista kosmetiikkaa? Jos, niin mikä on suosikkituotteesi?

ps. Huomenna aukeaa Kosmetiikkabloggaajien joulukalenterin luukku täällä mun blogissa! Postauksen lopussa on kiva arvonta teille, rakkaat lukijani, joten osallistukaas porukalla.

2 kommenttia:

  1. Siis eikä!Mä tarvin tuon Pikachu ripsarin! Ihana:) Mizonin etanajutskat ym. on ollut kivoja ja TonyMolyn putsarit,meikeistä tykkään ,koska niissä on usein vahva aurinkosuoja ja hyviä muuteskin.Esim. se Eude Housen joku big cover cushion peiteväri mulla on ja sellaisessa sävyssä,että peittää tummia silmänalusia/aluksia ;)ja spf on niin plussaa!Olen rakastunut K-Beautyyn.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä tosi söpö!
      Mä oon myös jo monta vuotta ollut tosi kiinnostunut korealaisesta kosmetiikasta <3

      Poista